لیست تمام آهنگهای داریوش.
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
 
 
 
 
هیچ سفارشی دریافت نمی شود.ممنون...
تمام آلبومهای داریوش.
 
نازنین
 
1.مرا به خانه ام ببر
4. حادثه ( مرد سفر باش )
5. لالایی
6. نیایش
7. سرگردون اجرای دوم
8. جنگل جاری
9. یاس پرپر
 
پرنده مهاجر
 
1. پرنده مهاجر
3. گرگ بیابون
4. گل زیره
7. ولایت
 
به من نگو دوست دارم
 
1. ای عشق
2. نیستی (گره)
3. نجات
4. مهمان ناخوانده (ترک عشق)
5. جنگل
7. به من نگو دوست دارم
8. دیوار
10. مصلوب
 
 
چشم من
 
1. بوی خوب گندم
3. دستهای تو ( یاد تو )
4. آسمون با من و تو قهره دیگه
6. رهایی ( کفتر کشته )
7. شب اومد
8. خار ( هوشیاری )
9. چی میشه گفت؟
10. تلافی
 
 فریاد زیر آب
 
2. جشن دلتنگی ( هجرت )
3. خورشید خانم
4. از تو
5. اجازه
6. فریاد زیر آب
7. عشق من عاشقم باش
8. به خود رسیدن ( بی همگان )
9. نفرین نامه
 
 سال 2000
 
1. سال 2000
6. گلایه
7. خونه
8. وطن
 
 شقایق
 
1. پریا
2. شقایق
3. گل بارون زده
5. طلایه دار ( قرن یخی )
6. یاور همیشه مومن
7. شبخون
8. حسود
10. زندگی یه بازیه 
---------------------------------------------------------------------
زندونی
 
1. خسته ام
3. گذری بر شبانه (کوچه ها باریکند)
4. نفرین به دشمن
5. کارون
7. سلام
8. زندونی
9. لالایی (تباهی)
10. صدایم کن
12. پنجره ( علی کنکوری )
 
نون و پنیر و سبزی
 
1. سهم من
2. رازقی ( ابی )
3. آهای مردم دنیا
4. نون و پنیر و سبزی (داریوش و ابی)
5. ستاره دنباله دار ( ابی )
 
آهای مردم دنیا
 
2. گفتگو با دل ( من دیگه بچه نمیشم )
4. به خیالم ( تکیه بر باد )
6. دل من
7. سهم من
8. با من از ایران بگو
 
همصدا
 
2. خانه سرخ
3. سال 2000
4. خاموش نمیرید
5. روله ( لری )
6. پند حافظ
7. وطن
8. گلایه 
 
جنگل
 
1. پنجره ( علی کنکوری )
2. جنگل
3. زندونی
4. وطن
5. مرگ شب (در بند)
6. صدایم کن
8. مصلوب
10. خونه
 
ندیم
 
2. روزگار نا مهربون
4. فاجعه ( بخواب ای یار )
5. به من نگو دوست دارم
7. چی میشه گفت؟
8. گذشته های دور
9. بوی خوب گندم
10. رهایی ( کفتر کشته )
  
سفره سین
 
1. بالای نی
2. چی بگم
4. عصر ما ( هاتف )
5. کودکی ها (هاتف)
6. ساده (هاتف)
7. خسته نشو (هاتف)
  
بچه های ایران
 
1. به تکرار غم نیما
2. به بچه هامون چی بگیم
4. با شما آیندگانم
5. بغض
7. حریق دریا
 
نفرین نامه
 
1. بمان مادر
2. بپا خیزید
3. در این بن بست (روزگار غریبیست)
4.نفرین نامه
5. خاک خسته (نعره کن)
8. نفرین نامه (بدون کلام)
 
امان از...
 
2. روز مبادا
4. تمام من
5. امان از...
 
نیستی
 
1. نیستی
2. به خیالم ( تکیه بر باد )
4. پند حافظ
5. سهم من
6. به خود رسیدن
7. آهای مردم دنیا
 
آشفته بازار
 
1. طاقت
2. آشفته بازار
4. شمالی
5. فصلی دوباره
 
کهن دیارا
 
1. کهن دیارا
2. بمان مادر
3. در این بن بست (روزگار غریبیست) 
 
مسبب
 
3. سقف (گوگوش)
4. بالای نی
5. منتظر (گوگوش)
6. چی بگم
7. مثل تو (گوگوش)
 
گل بیتا
 
1. شام مهتاب
2. شیرین شیرینم
5. یاران
7. تند باد حادثه
8. کهن دیارا
 
دوباره میسازمت وطن
 
4. ایران نگاه کن
5. افسانه ها
6. دوباره میسازمت وطن (با صدای مردم)
 
رومی (معشوق همین جاست)
 
  
 
راه من
 
2. چکاوک
3. روزنه
4. موج
5. روز اول
6. تلنگر
 
 
آهنگهای متفرقه داریوش که ما اون رو با نام آلبوم رازقی معرفی میکنیم.
 
رازقی
 
1. رازقی
2. لب دریا
3. کمال ( دکلمه )
5.دعای آرامش( دکلمه)
7. مناجات (دکلمه)
8.نترسون
 
 
 
 
آهنگهای قدیمی داریوش
 
داریوش قدیم
 
2. آیرولق
3. حیدر بابا
6. غم عشق
7. گل بی خار
8. همیشه غایب
9. حشیش
11. مهمون ناخونده (غم)
12. نفس
13. نماز
14. شهر ما
15. شیطنت
18. رسول رستاخیز ( اجرای اول)
20. پژمردن برگ (دکلمه )
 



:: بازدید از این مطلب : 9093
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : امین
ت : سه شنبه 17 اسفند 1389
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد